Ostu- ja tarneinfo
1. AS Prike müüb alkoholitooteid ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel kulleri poolt.
2. Ostu saab sooritada ainult AS Prike e-poe kliendiks registreerudes. Registreerumise kinnitamiseks saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus. IGALE REGISTREERUNUD KLIENDILE ANNAME AUTOMAATSELT 15% ALLAHINDLUST. PEALE REGISTEERUMIST ON KÕIK HINNAD KUVATUD JUBA SOODUSHINNAGA JA ALLAHINDLUSE RAKENDUMIST SAATE KONTROLLIDA OSTUKORVIS, V.A KAMPAANIAS OLEVAD SOODSA FIKSEERITUD HINNAGA TOOTED (vastava kampaania info edastatakse kliendile e-kirja kaudu või on kuvatud E-poe bänneril). 7 PÄEVA ENNE JA PÄRAST SÜNNIPÄEVA EKSKLUSIIVNE ALLAHINDLUS!
3. AS Prike tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. AS Prike kaudu jõuavad e-poe teenuse parema toimimise tagamiseks kliendi isikuandmeid järgnevate kolmandatele isikuteni: ADM Interactive (pakuvad AS Prike e-poe IT-alast tugi- ja arendusteenust), Zone Media (e-poe pilveteenuse pakkuja), Jet Express OÜ, Sendpack OÜ ja Itella Estonia OÜ (kaupade tarnimine). Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab kliendiks registreerimisel ja tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.
4. Tellimustele üle 59 euro (käibemaksuga) kehtib tasuta tarne (välja arvatud kiirkuller), alla selle summa kehtib tarnehind Eesti piires 5.90 eurot (käibemaksuga). ME TOIMETAME KAUPU KOHALE AINULT EESTI PIIRES.
NB! Me tarnime ainult Saaremaa, Hiiumaa, Muhumaa ja Vormsi saartele.
Vormsi tellimused edastatakse kulleri poolt praamile ning need saab klient kätte praamilt.
5. Kaubale pole võimalik ise järele tulla aadressilt Peterburi tee 92g. Ise järgi tellimused saadetakse Jet Expressi lattu aadressil Liivalao 14.
6. Soovi korral on võimalik kaupa ka ette tellida kuni neliteist (14) päeva ette.
7. Sama päeva tarneks on saadaval järgmised tarneaknad:
– tellimused kuni kell 10.00 – kohaletoimetamine samal päeval ajavahemikus 12-15 (Tallinnas, välja arvatud Pirita ja Haabersti piirkond), 15-18 ja 18-21 (Tallinn ja ümbruskond).
– tellimused kuni kell 12.00 – kohaletoimetamine samal päeval ajavahemikul 15-18 või 18-21.
– tellimused kuni kell 15.00 – kohaletoimetamine samal päeval ajavahemikul 18-21.
Samal päeval kohaletoimetamine (v.a riigipühadel) on võimalik ainult Tallinnas ja selle lähialadel: Tallinn, Viimsi, Laagri, Tabasalu, Jüri, Saue, Saku, Maardu, Loo, Peetri, Muraste jne.
8. Tellimus, mis esitatakse ajavahemikus 12.00–15.00, toimetatakse kliendile kätte Eesti Vabariigi piires järgmisel tööpäeval. Tellimus, mis esitatakse pärast kella 15.00, toimetatakse kliendile kätte hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Saartele tehtud tellimuste puhul lisandub kättetoimetamisele +1 tööpäev (välja arvatud Tallinn ja selle lähiümbrus, kui tellimus esitatakse enne kella 12.00).
Tähelepanud! Tarned järgmistesse piirkondadesse võivad hilineda +1 tööpäev:
Saaremaa, Hiiumaa, Häädemeeste, Ikla, Tõstamaa, Abja-Paluoja, Karksi-Nuia, Mustla, ja Valga ja Võru piiriäärsed alad.
9. Tallinnas ja lähiümbruses, tellimused toimetatakse kliendini tööpäevadel esmaspäevast reedeni vahemikus 12:00 kuni 21:00 (välja arvatud riigipühadel), mujal Eestis vahemikus 10:00 kuni 17:00.
10. Tööpäeviti E–R on võimalik tellida ekspresskullerteenus Tallinna piires, st kaup jõuab kliendini kahe tunni jooksul; ekspresskulleri teenuse hind on 18 eurot (sisaldab käibemaksu). Ekspresskulleri tellimus tuleb esitada e-poes E–R ajavahemikus 9.30–15.00.
11. Kullerteenust pakub AS Prikele põhiliselt Sendpack Eesti OÜ, Jet Express OÜ ja Itella Estonia OÜ.
12. Kullerfirma on kohustatud kliendilt küsima isikut tõendavat dokumenti ega tohi kaupa ilma selle esitamiseta üle anda, kuna AS Prike tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ning kaupade üleandmine on lubatud ainult täiskasvanutele (18-aastased ja vanemad).
13. Kauba kättesaamisel on klient kohustatud viivitamatult kontrollima toodete vastavust arvele/saatelehele.
14. Kui kontrolli käigus selgub, et tarnitud on vale või kahjustatud kaup, peab klient koheselt teavitama AS Prike klienditeenindust telefonil +372 5305 0508 või e-maili teel [email protected]. Klienditeeninduse tööaeg on esmaspäevast reedeni (välja arvatud riigipühadel) 08:30 kuni 20:00.
Otseturustamise põhimõtted
1. AS Prike saadab Kliendile uudiskirju ja pakkumisi Kliendi mailiaadressile ainult juhul, kui Klient on oma soovi kinnitanud e-poes kliendiks registreerimisel.
2. Klient saab igal ajal loobuda otsepostituse kirjadest ka otsepostituse kirja all olevate juhiste/lingi kaudu või andes enda soovist teada meiliaadressil [email protected].
Toodete tagastamine ja tagasimaksed
1. Kliendil on õigus toodetest taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
2. Taganemise avalduse palume täita sellelt lingilt alla laadides – tagastuste vorm – tagastuste vorm ning saata see meiliaadressile [email protected].
3. Peale avalduse saabumist võtame kliendiga ühendust hiljemalt 2 tööpäeva jooksul ja lepime kokku kauba lattu tagastamise protsessi. Kauba tagastuse kulud katab AS Prike.
4. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Kuna tegemist on kergesti purunevate toodetega, siis tuleb kauba pakend avada ettevaatlikult ning pakendit lõhkumata. Juhul, kui klient on tagastatavaid tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on AS-il Prike õigus keelduda tagasivõtust.
5. Tagasimaksed teostab AS Prike 14 tööpäeva jooksul alates kauba taganemise avalduse laekumisest. Tagasimaksed tehakse kliendi arvelduskontole, mille klient esitab kauba tagastamise avalduse täitmisel.
6. AS Prike vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Hilisemate pretensioonide esitamine ja vastutus
1. Klient kohustub AS-i Prike teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
AS Prike vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
2. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile [email protected] ovõi Prike AS, Peterburi tee 92G, Tallinn 13816. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
3. AS Prike ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida AS-il Prike ei olnud võimalik mõjutada.
4. AS Prike ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
5. Kui ostja ja AS Prike ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
6. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks palume pöörduda Euroopa Liidu Tarbijate Nõustamiskeskusesse.
MÜÜGIINFO
Toote leidmine ja ostukorvi lisamine
1. Leidke menüüst sobiv tootekategooria ning klikkige sellele.
2. Vastava kategooria all avaneb laiem sorteerimisvõimalus vastavalt toote omadustele või hinnale.
3. Valitud tooted on kuvatud parempoolsel lehel. Kui leidsite sobiva toote, vajutage nupul „LISA”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.
4. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb suurendatud tootepilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.
Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine
1. Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas asuval ikoonil ’Ostukorv’.
2. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada < ja > nuppe. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea lõpus olevale ristile.
3. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „VORMISTA OST”.
Ostmine
1. Toodete hinnad on esitatud eurodes ning koos käibemaksuga. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.
3. AS Prike e-poest tellitud toodete eest saate tasuda krediitkaardiga, deebetkaardiga või pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank). Pangalinkide teenust pakub Montonio Finance OÜ. Sularahas maksmise võimalus puudub.
4. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu Tagasi kaupmehe juurde. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
5. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. AS-il Prike puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Tellimuse täitmine
1. Teie tellimuse täitmist alustame pärast seda, kui olete tellimuse kinnitanud ja selle täielikult tasunud.
2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame teile e-posti teel tellimuse kinnituse. Kui te ei saa e-posti teel kinnitust, palun helistage lisainfo saamiseks numbril +372 530 505 08.
3. Kui arvel/saatelehel esineb vigu (soovimatud kaubad, kogused jne), peate viivitamatult võtma ühendust klienditeenindusega, helistades numbril +372 530 505 08.
4. AS Prikel on õigus keelduda toote müügist kliendile pärast ostu sooritamist ilmnenud tehniliste vigade tõttu, nagu valesti sisestatud hind, kogus jne. AS Prike on kohustatud klienti sellest viivitamatult teavitama e-posti või telefoni teel.
Küpsiste kasutamine
Prike kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimivus. Küpsised on väikesed andmefailid, mida veebisait salvestab kliendi kõvakettale. Küpsised aitavad Prikel jälgida ja parandada veebisaidi funktsionaalsust ja kasutusmugavust. Klient saab küpsiseid igal ajal oma brauseri seadete kaudu kustutada või blokeerida, kuid see võib häirida e-poe funktsionaalsust või funktsioone. Üldisemate teadmiste saamiseks küpsiste, sealhulgas sessiooniküpsiste ja püsiküpsiste erinevuse kohta külastage veebisaiti www.allaboutcookies.org.