Skip to content

29.MÄRTSIL TARNEID EI TOIMU! HÄID PÜHI!

Ostu- ja müügiinfo

1. AS Prike müüb alkohoolseid tooteid ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et nad on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete kohaletoimetamisel kulleri poolt.

2. Ostu saab sooritada külalisena või AS Prike veebipoe registreeritud kliendina. Registreerumise kinnitamiseks saadetakse Teie e-posti aadressile kinnitus. IGA REGISTREERITUD KLIENT SAAB AUTOMAATSELT 15% ALLAHINDLUST. PÄRAST REGISTREERIMIST ON KÕIK HINNAD JUBA KUVATUD SOODUSHINNAGA, VÄLJA ARVATUD FIKSEERITUD SOODUSHINNAGA KAMPAANIATOOTED (nähtavad kampaaniapakkumiste lehel) NING ERISORTIMENDI TOOTED, MILLELE ALLAHINDLUS EI RAKENDU. SOODUSHINNA RAKENDUMIST SAAB KONTROLLIDA OSTUKORVIS. EKSKLUSIIVNE ALLAHINDLUS 7 PÄEVA ENNE JA PÄRAST SÜNNIPÄEVA! (KUNA PRIKE VÕIB PALUDA KLIENDIL TÕENDADA OMA SÜNNIAEGA JA KÜSIDA ISIKUT TÕENDAVAT DOKUMENTI).

3. AS Prike garanteerib kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige tellimuse täitmiseks vajalikus ulatuses. Veebipoe teenuse optimaalse toimimise tagamiseks edastatakse AS Prike kaudu kliendi isikuandmeid järgmistele kolmandatele isikutele: ADM Interactive (AS Prike veebipoe IT-tugi ja arendusteenuste osutamine), Zone Media (veebipoe pilveteenus pakkuja), Jet Express OÜ ja Sendpack OÜ (kauba kohaletoimetamine). Isikuandmed on andmed, mille klient esitab kliendiks registreerumisel ja tellimuse vormistamisel: ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.

4. Ostudele summas 59 eurot (sisaldab käibemaksu) ja enam, on kauba kohaletoimetamine tellimuse hinna sees (v.a kiirtarne), alla selle summa on kauba kohaletoimetamine Eesti Vabariigi piires 6.00 eurot (sisaldab käibemaksu). TARNIME KAUPA AINULT EESTI VABARIIGI PIIRES.

NB! Saartest tarnime vaid Saaremaale, Hiiumaale, Muhumaale ja Vormsile.

Vormsi tellimused annab kuller parvlaevale üle ja klient saab kauba kätte praamilt.

5. Kaubale ei ole võimalik ise järele tulla aadressile Peterburi tee 92g. Ise järele tulemise tellimused saadetakse Jet Expressi jaotuskeskusesse, mis asub aadressil Liivalao 14, Tallinn.

6. Soovi korral on kaubatellimus võimalik ka ette vormistada kuni 14 päeva.

7. Samal päeval kohaletoimetamine on saadaval järgmistes tarnevahemikes:

– Tellides tööpäeval kuni 10:00 – kohaletoimetamine samal päeval kell 12:00-15:00 (Tallinnas v.a Pirita ja Haabersti piirkond), 15:00-18:00 või 18:00-21:00 (Tallinnas ja selle lähiümbruses).

– Tellides tööpäeval kuni 12:00 – tarne samal päeval 15:00-18:00 või 18:00-21:00. – Tellides tööpäeval kuni 15:00 – tarne samal päeval 18:00-21:00.

Sama päeva tarnet on võimalik teostada (v.a. riigipühadel) ainult Tallinnas ja selle lähiümbruses: Viimsi, Laagri, Tabasalu, Jüri, Saue, Saku, Maardu, Loo, Peetri, Muraste jne.

8. Ajavahemikus kell 12:00-15:00 tehtud tellimused tarnitakse kliendini järgmisel tööpäeval Eesti Vabariigi piires, pärast kella 15:00 tehtud tellimused tarnitakse kliendini hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval, saartel lisaks +1 tööpäev (v.a Tallinn ja varem mainitud asulad Tallinna lähiümbruses ning juhul kui tellimus on vormistatud e-poes enne kella 12:00).

Tähelepanu! Järgmistes piirkondades võib tarne hilineda +1 tööpäev:
Saaremaa, Hiiumaa, Häädemeeste, Ikla, Tõstamaa, Abja-Paluoja, Karksi-Nuia, Mustla, Valgast ja Võrust lõunasse jääv piiriäärne ala.

9. Tallinnas ja selle lähiümbruses toimub kohaletoimetamine tööpäevadel E-R vahemikus kell 12:00-21:00 (v.a riigipühadel), mujal Eestis ajavahemikus 10:00-17:00.

10. Tööpäevadel E–R on võimalik tellida kiire kohaletoimetamine Tallinna piires, s.t kaup jõuab kliendini kahe tunni jooksul. Kiirsaadetiste hind on 18 eurot (sisaldab käibemaksu). Kiire kohaletoimetamise tellimus tuleb veebipoes vormistada E–R ajavahemikus 09:30–15:00.

11. Klienti teavitatakse kauba kohaletoimetamisest 1-tunnise täpsusega.

12. AS Prike partneriteks kauba kohaletoimetamisel on erinevad kullerfirmad. Peamiselt osutavad teenust Sendpack Eesti OÜ ja Jet Express OÜ.

13. Kullerfirma on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ega tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest AS Prike tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele (18 aastat ja vanemad) isikutele.

14. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.

15. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et tellimuses on tellimata või defektiga tooteid või mõne toote pakend on katkine, tuleb sellest koheselt teavitada AS Prike e-poe klienditeenindust telefonil +372 5305 0508 või saata info e-posti teel aadressile [email protected]. Klienditeenindus töötab E-R (v.a riigipühadel) 08:30-20:00.

Otseturunduse põhimõtted

1. AS Prike saadab kliendi e-posti aadressile uudiskirju ja pakkumisi vaid juhul, kui klient on veebipoes kliendiks registreerumisel vastava soovi kinnitanud.

2. Klient saab otsepostitustest igal ajal loobuda uudiskirja all oleva juhise/lingi kaudu või saates vastavasisulise e-kirja aadressile [email protected].

Toodete tagastamine ja tagasimaksed

1. Kliendil on õigus toodetest taganeda neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele.

2. Palun täitke taganemisavaldus, laadides sellelt lingilt alla tagastusvorm ja saatke see e-posti teel aadressile [email protected].

3. Pärast avalduse laekumist võtame kliendiga ühendust hiljemalt kahe (2) tööpäeva jooksul ja lepime kokku kauba lattu tagastamise protsessi. Kauba tagastamise kulud katab AS Prike.

4. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui tooted on kasutamata ja kahjustamata, s.o originaalpakendis. Kuna tegemist on kergesti purunevate toodetega, tuleb kauba pakend avada ettevaatlikult ja seda lõhkumata. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa kasutanud, rikkunud või lõhkunud, on AS-il Prike õigus keelduda toodete vastuvõtmisest.

5. AS Prike teeb tagasimakse seitsme (7) tööpäeva jooksul alates ostust taganemise avalduse kättesaamisest. Tagasimaksed tehakse kliendi pangakontole, mille klient esitab taganemisavalduse täitmisel.

Hilisemate pretensioonide esitamine ja vastutus

1. Klient kohustub AS-i Prike toodete mittevastavuse avastamisest teavitama esimesel võimalusel, s.o esitama pretensiooni.

AS Prike vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

2. Nõuetele mittevastavate toodete korral saab pretensiooni esitada kirjalikult aadressile [email protected] või Prike AS, Peterburi tee 92g, Tallinn 11415. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, toodetel avastatud puudused, esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

3. AS Prike ei vastuta mistahes kahju või muude tagajärgede eest, mis tulenevad kliendi poolt tellimuse täitmisel esitatud ebaõigest teabest, sealhulgas kohaletoimetamise viibimisest, kui see on tingitud AS-st Prike mitteolenevatest asjaoludest.

4. AS Prike ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tulenenud kahjude eest.

5. Kui ostja ja AS Prike ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, võib ostja pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) poole. Menetluste tingimustega saab tutvuda ja avaldusi esitada siin. TTJA pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingutest tulenevaid vaidlusi. Ostjate kaebused vaatab komisjon läbi tasuta.

6. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks palume pöörduda Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse poole.

MÜÜGIINFO

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

1. Leidke menüüst sobiv tootekategooria ja klõpsake sellel.

2. Vastava kategooria all on saadaval laiem sorteerimisvõimalus vastavalt toote omadustele või hinnale.

3. Valitud tooted kuvatakse lehe paremal pool. Kui olete leidnud sobiva toote, klõpsake nuppu “Lisa ostukorvi”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis olevate toodete tellimuse vormistamist.

4. Kui soovid tootega lähemalt tutvuda, siis kliki tootepildile ja avaneb suurendatud tootepilt koos pikema kirjeldusega.

Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

1. Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klõpsake lehe paremas ülanurgas ikooni „Ostukorv“.

2. Toodete koguste muutmiseks saate kasutada nuppe “-” ja “+”. Kui soovite toote ostukorvist eemaldada, klõpsake tooterea lõpus olevat nuppu “Eemalda”.

3. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, saate tellimuse vormistamisega jätkata vajutades nupule “Edasi ostu vormistama”.

Ostmine

1. Toodete hinnad on kuvatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Näidatud hinnad ei sisalda kohaletoimetamise tasusid.

2. Ostja tasub tellimuse eest täies mahus ettemaksuna.

3. AS Prike veebipoest tellitud toodete eest saab tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Krediidipank). Pangalingi teenust pakub Montonio Finance OÜ.

4. Pärast pangas makse sooritamist klõpsake kindlasti lingil “Tagasi kaupmehe juurde“. Vastasel juhul ei pruugi me makse õnnestumise kohta teavet saada ja teie tellimuse täitmine viibib asjatult.

5. Makse sooritamine toimub väljaspool veebipoe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Kliendi panga- ja krediitkaardi andmed ei ole AS-ile Prike ligipääsetavad.

Tellimuse täitmine

1. Hakkame Teie tellimust täitma, kui olete tellimuse kinnitanud ja selle eest täies ulatuses tasunud.

2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame Teile tellimuse kättesaamist kinnitava e-kirja. Kui Te e-posti teel teavitust ei saa, helistage lisateabe saamiseks telefonile +372 5305 0508.

3. Kui arve-saatelehel on vigu (soovimatud kaubad, kogused vms), võtke palun koheselt ühendust meie klienditeenindusega telefonil +372 5305 0508.

4. AS-l Prike on õigus keelduda toote müümisest kliendile pärast kliendi poolt ostu sooritamist avastatud tehnilisi vigasid, nt valesti sisestatud hind, kogus vms. AS Prike on kohustatud sellest klienti viivitamatult teavitama e-posti või telefoni teel.

Küpsiste kasutamine

Prike kasutab veebipoe funktsionaalsuse tagamiseks küpsiseid. Küpsised on väikesed andmefailid, mida veebisait salvestab kliendi kõvakettale. Küpsised aitavad Prike-l jälgida ja parandada veebisaidi funktsionaalsust ja kasutatavust. Klient saab küpsiseid igal ajal oma brauseri seadete kaudu kustutada või blokeerida, kuid see võib häirida veebipoe funktsionaalsust või funktsioone. Üldisemat teavet küpsiste (sh seansiküpsiste ja püsiküpsiste erinevuste) kohta leiate aadressilt www.allaboutcookies.org.